Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van gepersonaliseerde producten?

Ik maak elk stuk op maat van de klant. Items worden pas geborduurd als de bestelling geplaatst is. Hierdoor ga ik verspilling tegen en kan ik beter inspelen op de vraag van de klant. Hierdoor moet je rekening houden met een langere levertijd. 

 

Ik doe mijn uiterste best om je bestelling binnen 14 dagen bij jou te krijgen. In drukke periodes kan de levertijd oplopen tot 3 weken. 

 

Heb je het item echt snel nodig? Contacteer me en dan bekijk ik wat ik voor jou kan doen. 

Kunnen producten geretourneerd worden?

Gepersonaliseerde items kunnen nooit geretourneerd worden. Deze worden voor jou op maat gemaakt.

 

Niet gepersonaliseerde items kunnen binnen de 14 dagen geretourneerd worden op voorwaarde dat het in dezelfde conditie terug komt: niet gebruikt, met label en in de originele verpakking.

Stuur een mailtje naar info@maisonmimi.be met als onderwerp ‘retour en je bestellingsnummer’. Geef duidelijk weer wat de reden van retourneren is.

 

Verzending van een retour is voor rekening van de klant en kan naar :

 

Maison Mimi

Klaarhaagstraat 69

9310 Meldert

 

Van zodra ik je pakket heb ontvangen (en voldoet aan de voorwaarden), stort ik het bedrag terug op het betaalmiddel waarmee je de betaling uitvoerde. Verzendingskosten worden nooit terugbetaald.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

De verzendingskosten voor een doorsnee bestelling bedragen:

  • binnen België: € 5,95
  • naar Nederland: € 9,95

 

 

De verzendingskosten voor grotere bestellingen worden bepaald aan de hand van het gewicht. De effectieve kost wordt berekend bij het plaatsen van de bestelling.

Wil je hier op voorhand al een richtprijs voor weten? Laat ons weten hoeveel je van welk product wil toegestuurd krijgen en ik bekijk voor jou hoeveel de verzendingskosten zullen bedragen. 

Ik woon in of rond Aalst, kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Bestellingen kunnen op afspraak afgehaald worden. 

Stuur hiervoor een mailtjesms- of whatsapp-berichtje.

Is een snellere levertijd mogelijk?

Heb je een item gespot en wil je dit zo snel mogelijk in huis hebben? 

Contacteer me en ik bekijk samen met jou wat ik voor jou kan betekenen. 

Borduur je ook lijntekeningen gemaakt van foto's?

Op Instagram zie je de nieuwe hype van lijntekeningen vaak voorbij komen. Het is een fijne, elegante manier om items te personaliseren. 

Bij Maison Mimi kies ik er voor om deze trend nu niet te volgen. Momenteel kan je hiervoor nog terecht bij collega borduurwebshops. Maar houdt onze website en socials zeker in het oog, wie weet wat de toekomst nog brengt ;)

Mag het borduurwerk in de droogkast?

Ja, borduurwerk mag in de droogkast. Dit is één van de vele voordelen van borduren. Fijn toch!

Kan ik een zelf aangekocht product laten borduren?

Dit hangt af van het product waarover het gaat. Producten die standaard aangeboden worden in de webshop, worden door mij aangeleverd en geborduurd. Varianten van deze producten (bvb. andere kleur of maat) zullen op vraag voorzien worden door mij. 

Wil je alsnog een product laten borduren dat ik ook aanbied, dan wordt er een forfaitbedrag per stuk aangerekend. Contacteer me voor meer informatie hierrond. 

 

Wil je een product laten borduren dat ik niet in mijn assortiment aanbied (bvb. een fleece deken)? Dan kan dat op voorwaarde dat dit een nieuw/ongebruikt product is. Contacteer me met je vraag en dan help ik je graag verder.